TERMENI ȘI CONDIȚII
TE RUGĂM SĂ CITEȘTI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE.
Acceptarea Termenilor de Utilizare
I. Introducere
Documentul acesta, împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă ceea ce vom denumi generic ”Termeni și condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care vor reglementa situația dintre noi, în calitate de platformă web și tine, în calitate de client care decizi să achiziționezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.
1. Cine suntem noi?
Mai jos găsești și datele noastre de identificare:
Denumire: MHC INSPERON S.R.L.
Sediul social: Str. Lavandei, Nr.9, PARTER, Bloc P28, sc.3, ap. 33, Sector 6, Bucuresti
Număr registrul comerțului: J40/6137/2020
Cod unic identificare: RO42607998
E-mail: contact@consultify.ro
Pe lângă denumirea oficială de mai sus, ne mai găsești sub numele „Consultify” – în tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de ”Compania” sau ”Consultify”. Suntem o companie care oferă produse și servicii din sfera consultanței în accesarea de fonduri europene, prin intermediul site-ului www.consultify.ro și subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate (denumite în continuare în mod colectiv ”site”) și/sau al altor instrumente, precum și toate profilele/paginile de media asociate acestui brand, incluzând, dar fără a se limita la Facebook, Instagram, YouTube, etc.
Accesarea Platformei implică acceptarea necondiționată a Termenilor și condițiilor pe care le vom detalia mai jos. În cazul în care nu vei accepta acești Termeni, nu vom putea încheia un contract cu tine, adică nu vom putea să îți livrăm produsele sau să îți prestăm serviciile pe care ni le soliciți, inclusiv să răspundem la eventuale solicitări pe care le-ai putea avea.
2. Cine ești tu?
Tu ești o persoană care ajungi pe Platformă în căutarea unui Produs pe care noi ți l-am putea oferi. În acest moment ești un Utilizator al Site-ului. În momentul în care vei plasa o comandă la noi pe Site, iar noi vom începe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi (prin intermediul unui contract care se încheie la distanță, adică prin mijloace electronice).
II. Aspecte generale
Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Companie şi fiecare Client care utilizează Platforma în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.
Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate/nota de informare („Politica de Confidențialitate”), care completează aceşti Termeni și Condiții. Te rugăm să parcurgi în întregime Politica de Confidențialitate disponibilă pe site-ul nostru.
Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.
Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea ”Termeni și condiții”. Relația dintre Vânzător și Utilizator/Client va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv plasării Comenzii.
Comanda pe care o plasezi la noi pe Site se va considera acceptată doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru.
- Accesul la Platformă în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe produse sau servicii, cu respectarea acestor termeni și condiţii.
- Prin Client înțelegem o persoană juridică sau fizică care are: (a) minim 18 ani sau (b) minim 14 ani, care au primit autorizarea din partea unui părinte/tutore/reprezentant legal pentru a putea accesa Site-ul. Dacă ai autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul, ești răspunzător de întregul comportament al acestuia pe site, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde.
- Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi sau afiliații/partenerii noștri (prin ”afiliați” întelegem persoane din același grup din care facem și noi parte, iar prin ”parteneri” persoanele cu care avem o relație de colaborare).
- Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (e-mail sau telefonic) prin care ne derulăm operațiunile.
- Vom depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri și specificațiile acestora prezentate pe Platformă.
- Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu serviciile au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, și ai plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.
- Produsele/serviciile care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință.
- Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele produselor disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.
- Notificarea primită prin e-mail de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Comanda se consideră acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea în format electronic, a serviciilor comandate de tine.
- Pentru motive justificate, care îți vor fi indicate, ne rezervăm dreptul de a modifica o Comandă confirmată deja. Într-o astfel de situaţie, te vom înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau să refuzi modificarea Comenzii. În cazul în care refuzi, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de către noi a oricăror sume încasate, dacă este cazul) și fără să avem vreo răspundere față de tine.
- Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care primești o confirmare expresă în acest sens, când începem să prestăm serviciile, când îți furnizăm un link pentru descărcarea sau un e-mail pentru accesarea produsului/serviciului.
- Te rugăm să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire,) precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic.
- Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului sau ale Aplicației, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Client, rețele de socializare etc.), pe care ți le vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii prestării serviciilor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.
- Te rugăm să ai în vedere că doar canalele oficiale de comunicare pe care le indicăm vor fi avute în vedere atunci când ne ocupăm de cererea ta. Prin urmare, dacă ai decis să ne contactezi printr-un alt mod, acest lucru nu va fi luat în considerare în mod oficial, dar vom depune toate eforturile să îți răspundem în timp util, în funcție de capacitatea noastră.
III. Comenzile
- Vei putea plasa o Comandă prin una din modalitățile indicate pe site, respectiv prin adăugarea/alegerea unei opțiuni dintre produsele/serviciile disponibile și parcurgerea pașilor pentru finalizarea plății. La acest moment nu acceptăm plasarea unor Comenzi prin intermediul rețelelor sociale, telefonic sau pe e-mail. Dacă ne contactezi ca să plasezi o comandă, te vom îndruma către plasarea unei comenzi pe site și te vom ajuta să o finalizezi, însă nu vom putea plasa comanda în locul tău.
- Plasarea comenzii (check-out) se va putea realiza atât cu cont de utilizator creat, cât și ca guest, fără a fi obligatorie crearea unui cont. Cu toate acestea, dacă nu deții un cont, la plasarea comenzii, îți va fi creat un cont automat în platforma noastră.
- Vei putea să îți faci un cont în secțiunea dedicată din Platformă, potrivit instrucțiunilor existente pe Platformă la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă optezi pentru crearea unui cont, vei putea gestiona mai eficient comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în cont informații despre comenzi anterioare, facturi fiscale etc.
- Comenzile pot fi plasate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, între orele 8-17. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare.
- Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.
- Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului serviciilor/produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platformă și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. Ca regulă, plata se va realiza online, prin card bancar, la momentul la care se va plasa Comanda, prin procesatorul de plăți Stripe.
- În cazul în care este sau va fi disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va considera a fi primită de către noi la momentul debitării efective a contului nostru indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată efectiv în contul nostru, situație în care Plata nu se consideră finalizată. De asemenea, te rugăm să ai în vedere că nu vom considera o Plată efectuată dacă ne trimiți o copie/dovadă a ordinului de plată pe e-mail, până la momentul la care suma transferată nu a intrat efectiv în contul nostru.
- Prin finalizarea Comenzii, confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia ta fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată. Alte modificări asupra Comenzii (precum date de identificare, adrese de e-mail sau adrese de livrare vor putea fi efectuate doar în cazul în care se poate tehnic acest lucru, fără a implica un cost suplimentar al nostru).
- Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.
- Pentru produsele disponibile pe site-ul nostru, livrarea se realizează prin e-mail. În cazul serviciilor, clienții vor fi contactați telefonic pentru prestarea serviciului sau vor fi îndrumați să programeze online o întâlnire într-un calendar dedicat.
Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:
- banca care ți-a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online;
- procesatorul nostru de plăți cu care colaborăm nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), în cazul plății online;
- finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;
- datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
- nu ne confirmi Comanda atunci când te contactăm în acest scop;
- considerăm în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii urmărești un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii nouă, afiliaților sau partenerilor noștri;
- oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.
IV. Prețuri
- Prețurile Produselor afișate pe Platformă sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site. Prețurile valabile pentru sunt cele afișate pe Platformă sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi.
- Vom putea actualiza în orice moment prețurile produselor/serviciilor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele produse/servicii.
- Îți vom emite o factură pentru produsele/serviciile achiziționate/livrate/prestate, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către noi – te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul Plății prin transfer bancar, atunci când este posibilă, vom emite inițial o factură proformă, urmând ca după ce contul nostru este debitat cu suma aferentă înscrisă pe această factură să procedăm la emiterea facturii fiscale. Dacă nu transferi banii în cel mult 2 zile calendaristice, vom anula Comanda și, dacă vei dori, va trebui să plasezi o nouă Comandă, caz în care prețurile ar putea să difere.
- Ca regulă generală, îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru în format electronic, pe e-mail și/sau în contul tău de Client, pe care te încurajăm să-l verifici constant (de asemenea, este posibil ca mesajele noastre să ajungă în folderul SPAM, așadar te rugăm să verifici și acolo).
- Conform legislației în vigoare din România, atunci când vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plăți suplimentare.
- În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ţinuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de preţul serviciului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.
- Ești pe deplin răspunzător pentru orice fel de plată făcută din eroare sau greșeală. În aceste situații nu vom returna sumele de bani deja plătite, fiind singurul răspunzător pentru aceste plăți.
V. Prestarea Serviciilor
- Având în vedere specificitatea serviciilor, acestea se realizează în format electronic sau prin confirmare de participare la o întâlnire cu unul dintre reprezentanții noștri.
- Astfel, livrarea produselor sau prestarea serviciilor se va face în format electronic, prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor. Te rugăm să verifici în mod constant atât în căsuța ta de e-mail, cât și în folderele SPAM/others/promotions/ updates, în funcție de tipul de e-mail pe care îl ai.
- În situația în care îți punem la dispoziție un link pentru descărcarea produselor, acesta va fi valabil un timp limitat, de la momentul efectuării Comenzii și confirmării Plății, pe e-mail și în Contul de Client. În cazul în care nu vei descărca Produsul în termenul indicat în e-mail/cont, nu îl vei mai putea accesa ulterior. Este foarte important ca în momentul plasării Comenzii să introduci o adresă de e-mail valabilă, pe care o folosești în mod curent, pentru că acolo vei primi toate detaliile. Reține că link-ul nu se va transmite ca atașament la e-mail și nu se vor transmite nici pe o altă adresă indicată ulterior, ci doar pe adresa de e-mail din Comandă.
- Condițiile aplicabile Comenzii îți vor fi comunicate înainte de finalizarea Comenzii. Dacă este cazul, te vom informa cu privire la modalitățile de livrare disponibile și vei putea alege una dintre aceste modalități anterior finalizării Comenzii.
- Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau de a anula orice livrare a produselor sau prestare a serviciilor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, pandemii, greve etc.
- Te rugăm să ai în vedere că ești singurul răspunzător pentru informațiile și documentele transmise.
- Consultify nu va fi răspunzător pentru niciun fel de prejudiciu, direct sau indirect, provenit ca urmare a faptului că nu ne-ai comunicat toate datele, că nu le-ai furnizat la timp sau că documentele transmise sunt eronate sau incomplete.
- Îți reamintim că produsele/serviciile noastre sunt destinate uzului personal al Clientului, nu și pentru alte persoane decât cele indicate prin comandă, produsele/serviciile fiind limitate doar pentru uzul Clientului.
VI. Exceptarea de la dreptul de retragere în conformitate cu legislația în vigoare. Anularea comenzii. Restituirea sumelor de bani
- Produsele de pe Platformă reprezintă produse/servicii pentru care legea nu ne obligă să oferim un drept de retragere și, implicit, returnarea sumelor de bani deja plătite în urma tranzacției.
- Produsele noastre reprezintă servicii, pentru care îți dai acordul expres că ești de acord că nu se rambursează sumele plătite, prestarea serviciilor sau livrarea produselor fiind considerată a fi făcută cu executare integrală la momentul prestării serviciilor sau transmiterii produselor în format electronic. Odată ce ai primit serviciile/produsele noastre, ai acces deplin la acestea și la toate informațiile furnizate, prin urmare, o rambursare nu este posibilă.
- În cazuri excepționale, vom putea decide, la libera noastră apreciere și discreție, rambursarea anumitor sume (totale sau parțiale) în funcție de anumite cazuri particulare, conform politicii noastre comerciale, însă nu atrage răspunderea sau obligația noastră de a proceda așa în mod constant. Un exemplu de acest fel este anularea comenzii plasate din eroare într-un termen de maxim o oră.
- Anularea comenzii se va putea face doar în cazul în care produsul nu a fost livrat, iar serviciul nu a fost prestat, astfel cum am indicat anterior. Pentru produsele livrate sau serviciile prestate online în mod instant la efectuarea Comenzii, nu se va putea anula comanda, decât în condițiile indicate la articolul anterior.
- În situații în care nu s-a demarat prestarea serviciului din cauza lipsei informațiilor necesare de la client, iar acesta nu le furnizează într-un termen rezonabil, opțiunea de restituire a sumei achitate va rămâne la latitudinea noastră. Dacă întârzierea este semnificativă și atribuibilă exclusiv clientului, restituirea sumei nu va fi posibilă.
- În situații de excepție în care anularea comenzii și restituirea sumelor de bani nu este posibilă, putem oferi discounturi pentru achiziții viitoare, sub rezerva prezentării de către Client a unor motive justificate.
VII. Proprietate Intelectuală
- Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la produse sau servicii deținute sau utilizate de Consultify sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a acestuia sau după caz, a licenţiatorilor acestuia. Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.
- Utilizatorul/Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale produselor/serviciilor companiei, fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod.
- Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Utilizatorului/Clientului de către Vânzător, orice informație comunicată Utilizatorului/Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la companie, activitatea acesteia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al companiei sunt și rămân proprietatea exclusivă a companiei, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile de a obține în acest sens în mod direct sau indirect (cum ar fi prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). Utilizatorul/Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești termeni și condiții.
- Este interzis în mod expres orice alt mod de a utiliza conținutul disponibil pe site/platformă în alte scopuri decât cele permise prin prezentul contract sau în condițiile de utilizare care îl însoțesc, dacă acestea există.
VIII. Răspunderea Consultify
- Nu suntem răspunzători pentru acuratețea informațiilor pe care ni le transmiți, tu fiind singurul responsabil pentru orice fel de date sau documente pe care ni le furnizezi. Vom depune toate eforturile pentru a identifica la momentul potrivit toate documentele și informațiile de care avem nevoie pentru a livra produsele sau serviciile cerute, însă nu putem fi responsabili pentru informațiile și documentele pe care ni le comunici. De asemenea, Clientul este singurul răspunzător pentru conținutul documentelor pe care ni le trasmite în vederea prestării serviciilor, inclusiv în ceea ce privește eventuale încălcări ale drepturilor terților.
- Nu răspundem pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Platformei (e.g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe platformă).
IX. Răspunderea Clientului
Utilizatorului/Clientului îi este interzis să folosească platforma:
- în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă
- în orice scop care nu este permis de acești Termeni;
- în orice mod care încalcă drepturile oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile de autor, marca comercială sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale;
- pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau să comunice în alt mod orice material sau mesaj fals sau înșelător de orice fel, inclusiv cu privire la concurenți, potențiali concurenți etc.;
- în orice mod care, cu intenție sau fără, hărțuiește, amenință sau intimidează orice alt Utilizator sau vizitator;
- prin postarea de fotografii sau imagini ale unei alte persoane fără permisiunea sa (și dacă este minor, permisiunea tutorelui legal al minorului);
- prin introducerea oricărui program malware, virus sau alt program software (vierme) dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea produselor oferite, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, refuzul atacurilor de serviciu (denial of services), bombele de timp, viermii, caii troieni, viruși sau orice alt software sau hardware malefic;
- în alte scopuri comerciale decât cele permise în mod expres în acești Termeni;
- să obțină acces neautorizat la produse, serverul pe care sunt stocate Produsele sau orice server, computer sau bază de date conectat la Produse;
- Nu răspundem pentru niciun fel de prejudicii cauzate ție în calitate de Utilizator sau Client sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către noi a oricăreia din obligațiile noastre conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor livrate. În măsura în care limitarea răspunderii conform celor de mai sus nu este posibilă conform legilor aplicabile, vom răspunde în limita contravalorii produselor sau serviciilor care au format obiectul comenzii.
X. Sesizări și reclamații
- Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din platformă pentru orice nelămurire sau probleme există în legătură cu produsele sau serviciile, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale platformei, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de utilizator, rețele de socializare etc.), pe care ți-o vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii furnizării produselor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.
- Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de noi în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
XI. Forța majoră
- Nici compania și nici clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment de forță majoră astfel cum este definit de codul civil român.
- Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre companie sau client va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.
XII. Legea aplicabilă
- Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare și este supus legii române.
- Vom încerca cu toții să rezolvăm pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri ar putea să apară. În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.
XIII. Modificări la acest document
Este posibil ca la anumite intervale de timp să modificăm acest document și vom decide care este maniera optimă de notificare a clienților/utilizatorilor (pop-up, push notification, e-mail etc.), însă îți recomandăm să accesezi această pagină pentru a citi întotdeauna cea mai recentă versiune.