18 Noiembrie 2024
Distribuie pe social media TikTok lansează o platformă video pentru agenții de publicitate, bazată pe inteligență artificială. TikTok, deținută de ByteDance, a lansat joi Symphony Creative Studios, o platformă AI pentru crearea de videoclipuri, disponibilă la nivel global pentru toți agenții de publicitate, pentru a-și crește veniturile din publicitate.
TikTok lansează o platformă video pentru agenții de publicitate
La începutul acestui an, platforma de social media a prezentat, în cadrul TikTok World Product Summit, o nouă suită de conținut creativ, numită „Symphony”, menită să ajute afacerile, creatorii și agențiile să personalizeze conținut de înaltă calitate și captivant, adaptat brandurilor lor.
Suita include Symphony Creative Studios, Symphony Assistant, Symphony Digital Avatars și TikTok Ads Manager. Symphony Creative Studios, care dispune și de un asistent virtual, ajută utilizatorii să automatizeze sarcini pentru crearea de conținut pe platformă, relatează Reuters.
Conform companiei, platforma permite transformarea textului în videoclipuri, generarea de previzualizări care pot fi editate, realizarea de remixuri, crearea de avatare digitale, traduceri și alte funcții utile.
TikTok este cea mai nouă companie tech care integrează funcții generate de inteligență artificială în activitatea sa publicitară, încercând să atragă mai multe branduri și specialiști în marketing.
Vezi și: Inteligența Artificială în marketing: Cum să folosești AI pentru a-ți personaliza campaniile în toamna 2024
Compania-mamă a TikTok, evaluată la 300 de miliarde de dolari
Compania-mamă a TikTok, ByteDance, este evaluată la aproximativ 300 de miliarde de dolari, după ce a inițiat recent un program de răscumpărare de acțiuni, potrivit unor surse familiare cu situaţia şi unui document consultat de Reuters.
ByteDance le-a propus investitorilor, în ultimele săptămâni, un preț de 180,70 dolari per acțiune, marcând o creștere de 12,9% față de prețul de 160 de dolari din programul anterior de răscumpărare.
Conform unei surse, compania nu intenționează să se listeze la bursă în viitorul apropiat, iar programul de răscumpărare este menit să asigure lichiditatea ByteDance.
Acesta este al treilea program de răscumpărare pentru investitori, ByteDance inițiind astfel de acțiuni încă din 2022.
În decembrie 2023, compania a propus răscumpărarea de acțiuni în valoare de aproximativ 5 miliarde de dolari, oferind un preț de 160 de dolari per acțiune și estimând valoarea totală a companiei la 268 de miliarde de dolari.
În contextul unui conflict legal cu autoritățile americane, ByteDance are termen până pe 19 ianuarie să vândă TikTok, altfel riscă interzicerea aplicației în SUA. O lege semnată de președintele Joe Biden impune eliminarea proprietății chineze asupra TikTok, invocând motive de securitate națională. Atât TikTok, cât și ByteDance au intentat procese împotriva guvernului SUA în luna mai, încercând să oprească aplicarea legii.